Popular Posts

Wednesday, January 21, 2015

~7DAYS LYNAZ~


HARGA
RM67SM/RM72SS
TERMASUK POS

1 Kotak Ada 6 Botol  Untuk 1 Bulan Penggunaan. 1 Botol (120ml) Bertahan Selama 5 Hari. (12ml Untuk Setiap Kali Minum) 



TERBUKTI BERKESAN. PENCERAHAN SEAWAL 7 HARI. KESAN PERUBAHAN SEAWAL 1 HARI. SENANG, MUDAH DAN CEPAT, DENGAN BUKA DAN MINUM. RASA MIX BERRY DAN POMOGRANATE!! TERBARU !! - Mahu cuba sesuatu yang HEBAT untuk kesihatan badan dan kulit secara TOTAL ? - Memperkenalkan 7 Days Whitening, keluaran Lyanaz Beauty Care, yang sebelum ini amat terkenal dengan rangkaian Skincare Babies Blink Whitening. - Formula SEDIA di minum, dan boleh dibawa ke mana sahaja ! - Mudah, ringkas, cepat dan pastinya lebih jimat !! 

KEISTIMEWAAN 7 DAYS WHITENING BY LYANAZ BEAUTY CARE: ~ Mencerah dan mensekatakan tona kulit seawal 7 hari. ~ Meningkatkan kualiti / tekstur kulit. ~ Memudarkan parut, mengatasi jeragat dan jerawat. ~ Sebagai anti penuaan. ~ Mengawal berat badan. ~ Meningkatkan sistem imuniti. ~ Baik untuk kesihatan rambut, tulang dan kulit. ~ Memontokkan punggung / payudara (untuk wanita). ** SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA PELBAGAI USIA ** BOLEH DIMINUM IBU HAMIL DAN MENYUSUI BAYI KANDUNGAN 7 DAYS WHITENING BY LYANAZ BEAUTY CARE: ~ L-Glutathione, Kolagen Ikan Dan Serbuk Mutiara: untuk pencerahan, keanjalan dan melembabkan kulit selain untuk antipenuaan. ~ Stevia, Garam Buluh, Vitamin C, Mineral Dan Multi Vitamin: membantu meningkatkan kesihatan dalaman dan imuniti badan. ~ L-Carnitine dan Chito Glucacant: mengawal berat badan. ** Minum 2 kali sehari, pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur.

 CARA PENGAMBILAN 7 DAYS WHITENING BY LYANAZ BEAUTY CARE: ✔ 1 botol (120ml) bertahan selama 5 hari. ✔ 1 hari minum 2 kali (waktu pagi dan malam semasa perut kosong). ✔ 1 box - 6 botol - tahan sebulan – (12ml untuk setiap kali minum). 








No comments :