Popular Posts

Tuesday, October 6, 2015

~AMIRNA PLUS~


HARGA
 RM35
PENGENALAN MENGENAI AMIRNA PLUS TABLET
Jamu terbaik untuk wanita Rumusan herba terbaik bagi
penyakit-penyakit wanita yang mungkin menjejaskan
keharmonian rumah tangga dan rumusan herba terbaik
untuk mengembalikan keceriaan hubungan suami isteri


KEBAIKAN KAN MANFAAT AMIRNA PLUS TABLET
Merawat Penyakit keputihan(candidiasis vaginal,vulvoganal candidiasi)
Senggugut(Dysmenorrhoea)
Rawatan selepas bersalin
Meningkatkan kepuasan seksual
Membersihkan faraj selepas pantang atau haid.
Melambatkan monopause
Merapat pangkal rahim/faraj
Mencantikkan payudara (gebu dan montok)
Wanita yang menghadapi kesukaran hamil juga
amat digalakkan mengambil Amirna Plus Tablet.
Produk adalah disahkan halal dan selamat
oleh Badan Pengawalan Farmaseutikal.

AMIRNA PLUS TABLET - HERBA TERBAIK UNTUK WANITA
Rumusan herba terbaik untuk penyakit-penyakit wanita yang mungkin menjejaskan keharmonian rumah tangga dan rumusan herba terbaik untuk mengembalikan keceriaan hubungan suami isteri.
Amirna Plus Tablet mengandungi campuran herba terpilih yang terbukti mampu merawat dan menyembuhkan beberapa masalah kesihatan wanita.Rumusan turun menurun sejak 1913. Sudah berjaya membantu ramai kaum wanita yang menghadapi masalah kesihatan.Pengambilan yang berterusan akan membantu melambatkan proses monopause.

Khasiat, Keterangan & Cara Penggunaan:

1.Penyakit keputihan (Candidiasis Vaginal ,Vulvovaginal Candidiasis)
Ciri-ciri penyakit ini adalah cairan bening yang dikeluarkan oleh alat kelamin intim wanita yang berbau menyengat, cairan bening, agak kental, berwarna putih, kekuning-kuningan, kehijau-hijauan atau kemerah-merahan yang keluar dari vagina.
Salah satu ciri yang lain adalah keluarnya cairan tersebut diikuti gejala rasa gatal, iritasi, rasa nyeri saat berhubungan intim, rasa nyeri pada perut bahagian bawah, berbau atau aroma tidak sedap kadang-kadang diikuti oleh pendarahan.
Cairan bening yang dikeluarkan atau disekresi organ kelamin wanita pada bahagian rahim(uterus), leher rahim (cervix uterus) dan vagina akibat terinfeksi organ tersebut oleh mikroorganisme.

* Makan 1 biji 3 kali sehari
* Masukkan 1 biji pil kedalam faraj selama minima 6 jam setiap malam.
2. Sengugut (Dysmenorrhoea)
Himpunan simptom fizikal, psikologi, dan emosi yang berkait dengan kitaran haid wanita. Berkait rapat dgn proses ovulasi yg berlaku pada kitaran haid.kesakitan sengugut primer oleh pengeluaran PROSTAGLANDIN dari dinding rahim secara berlebihan menyebabkan pengecutan otot rahim berlaku dgn lebih kuat.

* Makan 1 biji 3 kali sehari(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan.
3. Merapatkan Pangkal Rahim / Faraj
Otot faraj dan kawasan perinium akan menjadi semakin lemah dengan pertambahan usia. Sewaktu kehamilan, tubuh wanita mengalami beberapa perubahan fizikal. Selepas kelahiran,tubuh wanita juga mengalami perubahan termasuk pada faraj yang didapati tidak lagi sama seperti dulu.

Hubungan seks tidak lagi memuaskan seperti sebelumnya. Koyakan faraj yang anda alami mungkin berlebihan memandangkan saiz bayi yang dilahirkan dikategorikan sebagai besar (melebihi 4 kg).

Prosedur forseps juga boleh menyebabkan trauma pada faraj kerana ia membabitkan guntingan episiotomi yang lebih panjang. Trauma yang dialami seperti koyakan pada faraj, koyakan pada serviks dan keadaan otot dubur serta permukaan dalaman dubur juga mempengaruhi keadaan ini.Untuk merapat dan mengembalikannya.

* Makan 1 biji 3 kali sehari
* Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam setiap malam(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)

4. Mencantikkan payudara (Gebu dan Montok)
Payudara kecil atau lembik disebabkan banyak perkara. Pertama kerana kekurangan hormon dan menyebabkan pertumbuhan terbantut.
Faktor kedua disebab faktor seperti lepas melahirkan anak. Wanita yang melahirkan anak kebanyakannya berlakunya perubahan hormon dan kematian sel-sel kulit.

Armina Plus Tablet mengandungi rumusan yang 
membantu mencantikkan payudara anda.
* Makan 1 biji 3 kali sehari(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)

5. Rawatan Selepas Bersalin
Trauma dengan proses kelahiran – Bayi yang keluar melalui vagina wanita akan menyebabkan tisu vagina yang lembut luka. Apatah lagi, yang digunting (episiotomi) dan dijahit. Luka ini akan mengambil masa sehingga berminggu-minggu untuk sembuh sepenuhnya.

Perubahan hormon dan emosi – Kelahiran anak akan membawa perubahan yang besar dalam hidup. Penjagaan anak dan proses berpantang akan sedikit sebanyak membawa tekanan emosi kepada ibu. Ditambah lagi dengan perubahan hormon yang akan mempengaruhi emosi dan keinginan seksual ibu.

Perubahan fizikal – Jarang wanita lepas bersalin merasa seksi kerana bentuk fizikal yang mengalami perubahan ketara seperti tubuh yang makin berisi, menggeleber, kulit perut merekah dan badan berjerawat. Ibu merasakan dirinya tidak menarik lagi.




No comments :